Kuulumisii.

Heipparallaa!

Kattokaas ku mun poika on jo iso miäs! Ja taitava! Lasse rakastaa reenijuttui ja onki tosi hyvä tottisteleen. Sill on enemmän ruutii ku mulla, mutt on yhtä herkkis ku mäkin. Mattel meinaa se välil unohtuu ja se näkyy heti reeneis ylitekemisenä. Lasse haluu olla mattelle niin mieliks, nii loukkaantuu jos matte erehtyy sanoo sille vähä painokkaammin. Lasse on lährössä huhtikuus matten kans leireilemään, niiko reenaan peltojälkee, miss se on kans tosi lupaava poksu. Aatelkaas, parin kuukauren päästä toi mun pikkupoika on jo yksvuotias, ja menöö lonkkakuviin….

 

Ja täss on meirän uusin laumanjäsen, Laura, eli niikko virallisesti Bestbox Karma Oscura. Laura on mun siskonlikka, Moiran tytär. Lauran iskä on yks tosi ihku poksumiäs, Calvin, jota mä oon kans vähä kahtellut sillä silmällä…<3 Laura on kans tosi innokas reenaaja, ja saalisviättinen pikkukersa, ja siittäkö matte on onnellinen.

 

Nyt on ollu ihanii ilmoi, nii mollaan käyty koko lauma jumppaas metsis ja pelloil! Laura ei vielä jaksa ihan koko matkaa mennä, nii matte kanteloo sitä aina hetken, ett se saa levätä tovin. Ja meill on ollut iha himputin hauskaa!!!

 

Täss on mun tuleva sulho, Turo, eli virallisemmin Turukano Doblestny Iz Mira Anzheliki. JA mä meen riiusteleen sen kanssa joskus kesällä ku mun pimppikset on alkanut. Ett on niiko tulos penneleitä syksyllä jos kaikki menöö nappiin. Noi pennelit tuloo matten kennelnimelle; Forever Saara´s nimelle. Veispuukista voi käydä katselees tilannetietoi, ku sill on sivu kennelinimellä siellä.

 

Ja ei tietenskään saa unohtaa Lemmyy. Se oli aika pipi tuossa alkuvuoresta ku se sai jonku bakteeriperäsen tulehruksen, mutt son nyt hyvin kunnossa. Mei tieretä tarkemmin mikä se oli, mutt pääasia on, ett toi snaapeli on terve ny. Husse on alkanu reenata Lemmyn kans enensmän, ku matte on sanonu, ett niitten tarttee mennä snaapeleitten taippareihin koettamaan. Ja son hussen homma hoitaa kaikki eräjormajutut. Matte meinaa tänä vuonna jossain välissä mennä kokeilee rallytoko- tai tokokisoi Fläppiksen kanssa.

Että semmosta tällä kertaa. Hiiohoi ja hellät tunteet! ❤

 

 

This entry was posted in Lasse, Laura, Lemmy, Lina 22.5.2016-21.5.2017 and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

