Linan lapsoset, Tenten R-pentue

Nonniih! Mun lapsoset on ny neljä viikkoi vanhoi, nii ehkä tarttis vähä tänne blokiiki kirjottaa. Elikkä mä kävin reffeil ton Lukan (Borok´ko Falkonet Bien Faset) kans helmikuun lopulla. Iski niiko heti kipinää, ja me vähä tanssittiin ja pussailtii ja kyll te tiiätte mihinkä se sitte johti…

 

Täss kuvas mull on täynnä viis viikkoo rakkauren illast, ja vauvamasu alkaa jo niiko pikkasen näkyy.

 

Täss onki jo melkeest kuus viikkoo täynnä, mä humpsahdin isommaks ton viiren viikon jälkee aika nopeesti.

 

Kaks seuraavaa kuvii on suunnillee seittemän viikon paikkeilt, ja alko vatta jo ottaa vähä eteen enensmän.

 

Nois kahres seuraavas kuvas moon jo kahreksannella viikol ja non otettu vähä ennenku mä lährin Mari-tätin luo synnyttämään.

 

27.4.2016 synty mun ja Lukan pennut maailmaan; 6 poikaa ja 2 tyttöö. Kauheesti kaikki olis halunnu, ett tulis tyttöi paljo, mutt molin sanonu Lukalle, ett tarttee pistää sitte poikia tulees, ku pojat on ihkui. Pentuset oli noin puolen kilon kokosii syntyessään, eli aika mössiköitä. Ja synnytys suju nopsasti, ilman mitää ongelmii.

 

Husse ja matte kävi kattoos mua ja mun pentui ku noli kolme päivää vanhoi. Toi munapää tuossa keskel on Lasse, ja se jää sitte meille.

 

Kukas siältä kurkistelee.. Oisko Lasse.. Son kyll aika vikkelä jätkä, mattel ei tuu tylsäks elo tulevaisuures. Mari-täti sanoo, ett moon hyvä ja kärsivällinen äippä. Husse ja matte kävi kattoos meitä 21.5. ku mull oli synttärit, ja pentuset reilu 3 viikkoo vanhoi. Mä ilahruin vallan huisisti. ❤

 

Husse ja Lasse.

This entry was posted in Lasse, Lina 22.5.2015-21.5.2016, Lina 22.5.2016-21.5.2017 and tagged , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

