Ihku ilta.

Tartti kirjottaa taas, ku on ollu nii ihkuu! Leo reenas tänää ekaa kertaa yksinjäämistä, ja soli tosi hianosti. Mä menin hussen ja matten kans ensteks kaffille Jorma-vaarin luo, ja sitte me mentii fammon ja faffan luo. Siellä mä pääsin uimaan ja leikkimään. Sitte fammolla oli hauskaa ja se nauro kovasti, ku me näytettii sille temppuja mitä mä osaan. Tos on kuvii siittä ku mä olin uimas!


  
  

Ku me tultiin kotiin, mä pääsin pussaamaan Leoa!! Mä olin vähä kiihkee, mutt Leo ei pahastunu. Sitte se härnäs mua myöhemmin.. Se meni sohvan alle ja näppi mua tassuilla kuonolle eikä tullu pois sieltä. Mua itketti iha hirmusti. Ja mulla on hirmu hätä aina ku Leo menee piiloon, enkä mä löyrä sitä. Ja ku mulla on hätä, nii mä en aina ees näe sitä, vaiks se olis iha näkösällä. Ja sekös huvittaa mattee ja hussee. Höh, tyhmii.

No joo, oli ne ihkuiki. Husse ja matte tilas mulle tänään kilitiesteitä, ett me voiraan reenata kotipihallaki. Neljä aitaestettä, joirenka tolppii me voiraan käyttää pujottelureeniinki, ja sitte yhet pussi- ja rengasesteet. Toi pujottelu vaatii hirmusti reenii, ja sitte noi rengas- ja pussiesteet on mulle vielä aika jänskii, nii niitä päästään reenaa ny kans kotona, ett mulle tulee lisää itsevarmuutta. IHKUUUUU!!!

 

This entry was posted in Leo, Lina 22.5.2015-21.5.2016 and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

