Joulukuun touhui!

Heippa!

Joulukuun alku oli vähä surkee ku Saara joutu sinne polvileikkauksii. Saara on nyt hiukan parenspi, se saa lyhyttä lenkkii, hieromisii ja jumppii. Husse ja matte on kyll meinannu saaja sen kans syränkohtauksii, ku non yrittäny pitää sitä rauhas. Mutt Saara tykkää, ett ei yks leikkaus hirasta vauhtii, ja matte jättiki siltä kipulääkkeet tosi aikasten pois. Mä ja Saara ei enää päästä yhes lenkeil ja varsinkaa pihaan ku meiän meno on kuulensma välill vähä päätöntä. Meill on kummallaki ollu sen takii aika tylsää, ei tahro ymmärtää tollasta järjetöntä komentoa, varsinkaa ku mei kuulensma päästä enää ikinäkoskaan yhes rallaamaan. Sit on ollu senki takii tylsää ku mei olla päästy reenaamaan kovinkaa paljoo. Enensmän sellasta kotireenii, ja Saaralla vielä vähensmän ku mulla. Alkukuu oli senki takii kurja ku Tenhon kuolemast tuli vuos täyteen ja meill on ollu paljo suruu syrämissä sen takii.

Oskari on ollu välill parenspi, mutt ei mitää huomattavii edistymisii jumien aukeemisis. Matte on meinannu monta kertaa soittaa lääkärill, ett Oskari saa taivaspiikin, muttei sitt kuitenskaa. Nytte hussella ja mattella on taas uus sotasuunnitelma ja yritys Oskarin auttamiseksi. Matte sano, ett on tosi ressaavaa päättää tuon Oskarin kohtalosta, ku sillei sillee oo mitää vakavii ongelmii kuitenskaan. Oskari täyttää pian 16v., ja se kuulensma on aika isol varmuurella sen viimenen synttäripäivä.

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/bcd/55224901/files/2014/12/img_9879.jpg

Vähä piristystä tähä joulukuuhu toi rillausreissu reenikamujen kans ja sitte ku mä kävin moikkaas mun Moira-siskoo, Dioo ja Deaa. Meill ois ollu kuvii kummastaki reissust, mutt tää plogi ei halunnu tehrä yhteistyötä meiän kans, nii kuvat jäi ny laittamatta. Ehkä mä lisään sitt myöhensmin joku päivä. Tuolla rillausreissulla mä pääsin juoksee Jawan ja Diivan kans, se oli tosi ihkuu, ku lunta oli tullu iha himputisti. Moltiin tosi sovussa, vaiks Diiva yritti vanhinpana vähä komennella mua ja Jawaa. Diivan kanssa me mennään sitt ens kesänä vepe-reeneihin, ku viime kesänä se meni vähä läskiks se meneminen. Hih, ku molin Moiraa moikkaamassa, nii Dio lirkutteli mulle iha huisisti ja teki kaikkii hassui kevätjuhlaliikkeitä. Sitte mä sain lahjoi niilt, pukki oli jättäny. Sain ihkun, pinkin valopannan ja herkkupussin!! Kiitotsii!! Annan kyllä joulupukille dunkkuun jos sen nään, ku sei ollu jättäny mulle mitää lahjoja viemisiksi.

Vuosi 2015 tulee olemaan aikas huisi!! Mattell on kaks työpäivää enää ja sitte se jää opintovapail! Son koko vuojen pois töistä!! Se meinaa sitä, ett me tullaa reenaa ja olee yhres tosi paljon ja tietenski sitä, ett matte pääsee ja jaksaa keskittyy kouluhommiinski parensmin. Mä meen hei iha pian kilitin soveltuvuuskokeeseen, ja jos me läpästään se, nii mä alan reenaa kilitiä nyt tammikuun puolestvälist alkaen. Sitte me yritetää saaja se BH-koekin läpi jossai välis,  ja olis tosi hianoo, jos mä saisin ees yhen sertivikaatin jostain näytelmästä tänä vuonna. Ja niiko mä aikasensmin sanoin, vepe-reenit kutsuu kesällä! Sitte meistä tulee vähä niiko mökkitalonmiehii mummulle ja Pive-muffalle. Me mennää tutustumaan sinne joskus ens kesänä ja kattelee paikkoi. Son saaressa, nii tarttee tottuu vähä isonspaan veneeseen, ja sitte siellä on kuulensma kahrenhehtaarin tontti eiks naapureit iha vieres. Eli niiko hommaa riittää! Mollaa matten kans päätetty, ett tää vuos on iha huippuihku, dunkkuun vaa kaikil vastoinkäymisil, niih!!!

Hiiohoi ja hellät tunteet ja parasta vuotta 2015 kaikill! ❤

 

 

This entry was posted in Lina 22.5.2014-21.5.2015, Oskari, Saara and tagged , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to Joulukuun touhui!

  1. Kristiina says:

    Sä Lina vain paranet kun ikää tulee lisää! ❤️ Kaikkea Ihanaa sulle ja sun laumalle vuonna 2015! t: Mandy, Matilda ja Kristiina

  2. Lina von Bestbox says:

    Kiitos ihkusti Ristiina!! ❤ Ja huikeen hyvii aikoi teillekki! Mandylle ja Matildalle sellaset virtuaaliset poksuvillitykset täältä multa! 😀

Leave a Reply

